Dank u wel!

30 maart 2015 - Edegem, België

De laatste momenten van absolute vrijheid tikken weg. Binnen een uur of acht verwachten de collega's mij weer op het werk. Ik kan momenteel niet zeggen dat het met volle goesting zal zijn, maar dat komt ongetwijfeld ook wel weer in orde.

Ik wou - om dit blog proper af te sluiten - nog even iedereen bedanken die mij letterlijk en figuurlijk gevolgd heeft op deze reis.

Bedankt voor de talloze berichten, e-mails en reacties op dit blog vanwege het thuisfront. Altijd leuk om weten dat er ergens ver weg nog iemand aan je denkt. Zelfs na vele maanden nog…

En vooral bedankt aan al wie de moeite gedaan heeft om een stukje met mij mee te komen reizen. Helemaal alleen rondreizen heeft zeker zijn charmes en voordelen, maar er gaat toch niets boven enkele goede vrienden om pinten mee te gaan pakken in exotische kroegen aan de andere kant van de wereldbol.

Ik heb nog een extra map met foto's aangemaakt met daarin enkele van mijn favoriete reis-quotes. Misschien kunnen deze iemand inspireren om ook iets gelijkaardigs te ondernemen (voor zover mijn foto's niet zouden volstaan). Ik zou het iedereen in elk geval aanbevelen!

Mijn drang om te reizen en om de wereld te verkennen is zeker en vast nog niet verminderd, in tegendeel. Er worden op dit ogenblik alweer plannen gesmeed om spoedig weer op pad te gaan. Schrijf je gerust in op de mailing-lijst, dan krijg je daar te gepasten tijde ook weer een verslagje van toegestuurd.

Soit, tot zover mijn gezever.

Tot spoedig, in de "echte" wereld…

Michel

1. Brigitte:
    30 maart 2015
    Ik heb met veel plezier je avonturen gevolgd en bewonderend toegekeken vanop de zijlijn.
    Hopelijk is sebiet de choque niet te groot maar we verwelkomen je met open armen. Welcome back!
  2. Jenny d'hoey:
    30 maart 2015
    Bedankt voor je bericht. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. De tijd van (terug)komen is nu gekomen en dat heeft ook zijn voordelen en vreugde. Ik wens je een goede terugreis en behouden thuiskomst in Kontich. Ook veel dank dat ik mocht meereizen en genieten van al je avonturen.
    Beste groeten,
    Jenny